Počet zobrazení stránky

pátek 23. října 2009

zase dokola..............

Od: "> vrana2077@seznam.cz

Komu: ">Roman Sláma

Předmět: Email nemá žádný předmět

Datum: 23.10. 2009, 12:37 - dnes v 12:37


Vážený pane
Omlouvám se, dnes jsem měl rušný den a k internetu jsem se dostal až nyní.
Uvítáme jakoukoli platnou a upřímně míněnou pomoc. S "fýrerem a jeho
nohsledem z NS" se opravdu hádat nemusíte, to nechte na nás. Předpokládám,
že máte na mysli Sládka a Kučeru. Z návštěvy našeho necenzurovaného webu
jste (předpokládám) zjistil, že mezi námi a nimi zuří od jara lítý boj. A to
jste ještě nečetl korespondenci mezi mnou a Kučerou za posledních 14 dní.
Ale to zas není až tak zajímavé, jedná se o pouhá rétorická cvičení,
prošpikovaná sarkasmy a jinými toxiny, obsahově nic podstatného.

Chtěl bych si spíše vyjasnit jiné věci. Trošku jsem se Vás pane Kronus
informoval a překvapila mě jedna věc:

- Jste jistě člověk sečtělý (soudě z Vašich článků), mající jistý přehled a
zkušenosti. Vadí mi však skutečnost, že jste v minulosti vystřídal, řekněme,
příliš mnoho politických stran nejrůznějších směrů. Jak se takovému člověku
říká? No, každopádně to svědčí o určité nestálosti, pokud ne názorové, tak
určitě kariérní či alespoň pracovní. Jakou máme záruku, že si to za 3-4
týdny nerozmyslíte a nebudete chtít spolupracovat s dalším, úplně jiným
subjektem? Já jsem pane, v SPR-RSČ od roku 1991 a ačkoliv mě nyní Sládek s
Kučerou vyhazují, nechci se nechat a raději chci (spolu s přáteli) očistit
stranu od těchto pijavic. A to jsem přitom dostal nabídku ke vstupu do DS
přímo od předsedy T. Vandase, kterou jsem odmítl a zůstal raději
republikánem. Proto se na Vaši nabídku dívám poněkud s despektem, snad mi to
nebudete mít za zlé. Jsem zvyklý říkat věci jak je cítím - pro dnešního
politika blbá vlastnost, uznávám. Neušetřil jsem ani Sládka či jeho dnešní
pravou ruku - Kučeru. Proto se mě nyní snaží zbavit.

- Chtěli bychom - já a přátelé - po očistě strany (pokud se povede), navázat
velmi úzké vztahy s dalšími opozičními subjekty národní orientace. S
Moravany, ČSNS, Pravým blokem, Dělnickou stranou.(Ne s NS, protože k vedení
této strany jsme nikdy neměli důvěru, máme podezření na vazby k tajné
službě). Chtěli bychom iniciovat vytvoření bloku těchto stran do voleb a
jednotného postupu v předvolební kampani. V minulosti to byla vždy osoba
M.Sládka, která stála v cestě takovéto snaze. Doba je nyní příliš vážná na
to, hrát si každý na vlastním partajním písečku a na ostatní strany
podobného zaměření zhlížet jako na nežádoucí konkurenci. Je potřeba táhnout
za jeden provaz.
Máme určité indicie o Vašem negativním vztahu k Dělnické straně a jejím
předsedovi T.Vandasovi. Pokud se mýlím, tak mě opravte. Přitom tato strana
nyní hraje hegemona na CZ nacionální politické scéně. Nemáme proto zájem,
aby naši snahu kdokoliv mařil, zatím nám stačí duo Sládek s Kučerou. Jste si
Vážený pane jistý, že chcete podpořit naši snahu o vytvoření kooperace a
bloku národních subjektů do budoucích parlamentních voleb?
Za MO SPR-RSČ Olomouc Vás zdravím.
Roman Sláma



-----Original Message-----
From: vrana2077@seznam.cz [mailto:vrana2077@seznam.cz]
Sent: Thursday, October 22, 2009 11:04 AM
To: Roman Sláma
Subject: zaslání

Zdar,
jakou máte tedy představu o možné spolupráci. Já opravdu nemám potřebu se
handrkovat s fýrerem a jeho nohsledem z NS.
K tomu jsem se již vyslovil v zaslaném. Mohu -li býti prospěšný jinak, rád
to učiním.
Kronus jaroslav

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4531 (20091022)
__________
Dobrý den pane Sláma,
Váš e-mail jsem četl již ráno,ale jelikož jsem trochu impulsivní, tak jsem si nechal věci trochu rozležet v hlavě moje odpověď bude jasně komturovaná i strukturovaná.
1) velice přesně jste dovodil, že nehodlám vstupovat do sporů jmO Rep a vedení Rep. Pouze a zdůrazňuji pouze jsem se připojil k výzvě jmO Rep a nabídl v rámci svých možností participaci na reformním procesu. Toto je determinováno Macchiaveliho tezí -že nepřítel mého nepřítele není ještě apriori mým přítelem. Pouze respektuji mandát vyzyvatele k reformní činnosti a autonomně si k ní připojuji. Snad je to srozumitelné !
2) Spory mezi Vámi a vedením jsou nikoliv identické,ale podobné mezi mnou a vedením Rep. Ona podobnost dle zásad typologie není shodností . Navíc expresivnost ve sporech je přímo úměrná impresi jednotlivce , takže vše může býti jenom vstřebatelné díky osobní empatii. Jinak řečeno -eskalace sporu dvou je pro třetího pochopitelná kromě jiného z titulu schopnosti vcítit se do ducha sporu dvou uvedených. Já tuto schopnost nemám a proto mne spor jmO Rep a vedení je tak trochu "mimoběžný", co se formy týče !
3) Nechme stranou Vaší mírně křečovitou snahu o zvýraznění mých pozitiv. To co nazýváte sečtelostí, jistým přehledem a zkušeností není ničím jiným, než komparativní výhodou schopnosti vidět věci ve velkých souvislostech, schopnost dovodit následky a notná analytická schopnost. S tím jde samozřejmě i v ruku v ruce říci , že král je nahý bez ohledu na to, zda je to člen vedení Rep či ti, kteří cítíce dnes příležitost se tváří jako poslední spravedliví -znáte ten biblický pojem ?
4) Umím si představit zdroje vašich informací , obzvláště, když jeden z nich má již uveřejněný e-mail končící slovy - Vlast Vás potřebuje......Nebudu Vás ani zatěžovat ani učit základům práce se zprávami a informacemi. Ono už mezi těmito kategorie je neskutečný rozdíl. Zplodí-li jeden ne zcela nervově stabilní jedinec pamflet ze skutečností, které posbíral nahodile na netu, neznaje ani zásady práce pomocných věd historických / archivních/ a to navíc za situace, kdy jím denunciovaná strana je s ním ve sporu, tak těžko lze mluvit o validních informacích. Víte, nebylo to poprvé, kdy jsem poslal do háje "nacionalistu", který zjistil, že disponuji penězi a chtěl tzv. půjčit ! Ono je to v zásadě velice prosté ! Pracoval jsem ve prospěch několika organizací. Já je ani myšlenkově, ani finančně nevytuneloval. Ani jsem nepatřil k těm, kteří stáli ve stádu, když předák a jeho kamarila si udělala s partaje živnost / je jedno, zda to byl Šula, či Sládek/. Snad je to také srozumitelné ?
Jinak řečeno, vždy jsem raději odešel, než být součástí stáda, které vůdce vodí za nos a pak veme roha a nebo to stádečko se po 15 letech probudí a dělá revoluci ..........
5) Mne Vámi uváděný záměr o uzké spolupráci atd směrem k volbám přivádí k jistému úsměvu. Pominu hořké konce tzv. Národní koalice či tzv. Národních sil, mezi nimiž Rep i DS figurovaly. Za současného stavu platného práva je možná jediná varianta -tj jedna KL a na ni kandidáti ostaních stran. O tom, že by jste vytvořili tzv.volební stranu sdružující Vámi uvedené partaje pochybuji, i když podobnou metodu použil Dzurinda na Slovensku v roce 1998.
6) To že to bude KL DS coby -jak říkáte hegemonu- o to již dnes není sporu. Asi Vás trochu zklamu - ČSNS a´t je v jakémkoliv institucionálním stavu již dnes provád silné ohrazení proti DS / nalistujte web narsoc.cz/. Mluvit o nároních silách a pozývat regionalisty, kteří mezi řečí touží o Moravě coby regionu v Evropě je opravdu velice humorné. Nalistujte si jejich web a čtete prosím mezi řádky.........Co se týče Pravého bloku -věřím, že je pro Vás velikým lákadlem jeho oscilace kolem1-1,5 %, což mnohé implikuje ,ale P.Cibulka vědom si tohoto
rizika se bude velice přesně ptát - A co nabízíte ???????????? Odpově´d si dejte sám.
7) Můj vztah k DS je negativní, vztah k panu Vandasovi coby nádeníku ducha téměř nenávistný ! Dnes mu "děkují " členové NO, že je sice vytahl z jejich "podzemních " děr, ale někteří díky jeho hlouposti dnes jsou v jiné " díře " ! Opravdu nemám zájem na jakékoliv formě stýkání s člověkem, jehož emisaři se stýkaji s německou NDP ! j Jsem v kontaktu s aktivistou nemeckých Republikánů a vím, o čem mluvím ! To pomíjím fatální skutečnost, že uvedený Vandas začíná tam, kde Sládek před 14 lety skončil. Doba se ale moc změnila a tam kde Sládek skončil je to TAM -které ho samo přivedlo do záhuby . Pominu, že mu establisment pomohl, on se napakoval a někteří jeho spolupracovníci si "přisadili ". Snad jsem Vám dal srozumitelnou odpověď mého zaměření v článku - Jen tak ! Historia e magistra vitae ........., zalistujte či spíše sestudujte, jak skončili všechny formace proti Hradu za první republiky, proč Švehla byl kde byl, proč Pekař odmítl kandidaturu na presidenta v roce 1935 a proč prof. Mareš po krátkém koketování s Gajdou s ním vyběhl,,,,,,,,????????? Až budete mít zdroj financí, jako má Le Pen /odkázanou fabriku a tuto nevytunelují nějací straničtí šíbři/, tak prosím jděte třeba s čertem ! Nemáte nic a toto jet třeba respektovat , či spíše z toho vyházet a mít na zřeteli !
8) Jsem právoplatným členem Republikánské strany. Nevím, zda mne vyhodí Sládek a spol.,ale pro ně jsem vcelku nezajímavým exemplářem. Když tu válku vyhrajete, pak se budete držet stanov a budete mne muset vyhodit Vy a nebo mne necháte jít vlastní cestou a já mám jediný cíl- kandidovat do komunálních voleb v Kolíně za něco, co bude pro voliče srozumitelné a kredibilní. Ono je to prosté!
Přeji hezký den
Kronus Jaroslav
Jinak,až budete lepit jakoukoliv "koalici", jedna nikoliv RADA,ale informace. Platí, že se nejdříve lidé shodnou na programu, ten podepíší a pak si rozdělují posty, nikoliv naopak. To není moje myšlenka,ale fatální rada člena Institutu K.Adenauera, který pomáhla Dzurindovi při setavování vlády proti Mečiarovi - tato koalice sdružoval pro vaši informaci postkomunisty, liberály, neokonzervativce a konzervativní liberály. Vydržela 4 ROKY !

Žádné komentáře:

Okomentovat