Počet zobrazení stránky

sobota 17. října 2009

kradou a mají plnou hubu pořádku

Od: "> vrana2077@seznam.cz

Komu: ">vandas@delnicka-strana.cz , ">stepanek-ds@seznam.cz , ">ds.olomoucky.kraj@seznam.cz

Předmět: zaslání

Datum: 15.10. 2009, 20:46 - před 2 dny


Dobrý den pánové,
marně čekám na jějakou reakci po mých telefonátech. Je sice hezké, že jsem se dozvěděl mezi řečí, že opatrovník a distributor DB není zrovna "myšlenkově " košer, ale čekám nějaké a navíc Vámi slíbené skutky. Ono vydat 350,-kč za podvod není asi moc prozíravé z moji strany / byt bona fide/, ale je to vcelku třaskavámunice v situaci, ve které DS je.
To že jsem schopen jít do důsleků víte, ale jelikož jsem vždy hrál fér, tak jsem s Vámi protelefonoval cca 50,-Kč. Zajímá mne Vaše reakce, jinak se obrátím na živnostenský úřad a policii !
Kronus Jaroslav
Předsedovi Ds - na vědomí

Žádné komentáře:

Okomentovat