Počet zobrazení stránky

pátek 23. října 2009

dokončení jen tak

Od: "> vrana2077@seznam.cz

Komu: ">Roman Sláma

Předmět: dodatek

Datum: 23.10. 2009, 17:21 - dnes v 17:21


Pane Sláma,
já k tomu podstatnému ještě dosílám zdánlivě nepodstatné. Ono apatřit si informace není shánět drby či spíše tyto alespoň nekonfrontovat s realitou, druhým zdrojem apod.
Tím se například liší zpráva od informace. Jestliže navíc začnete či podrobíte zkoumání pohnutky hodnotilete a hdnoceného, jejich vztah, subordinaci , sociální či psychologické determinanty, budete hledat jiné -od původního zdroje -další nezávislé zdroje apod. pak se dostanete k tvz. metodám kterými se zabývá věda zvaná pomocné vědy historické, chcete-li archivnictví.
1) Je pro mne zklamáním, že jistý Bacík je tím jedním zdrojem. Ono od člověka, který nejdříve chystal puč proti Sládkovi a kromě jiného věci odůvodňoval přítomností člověka židovského původu, jeho téměř fyzický atak na muže o generaci staršího, jeho aktivizace v NS, kde kromě jiného zfalšoval KL a byl podmíněně odsouzen / respektive TS bylo podmíněme zastaveno /, potom se snažil tzv. vychovávat pochybnou společnost zvanou Národní korporativisté - a jeden z těchto fešáků má na krku téměř vraždu dvouletého dítěte / dobře si prohlédněte fotky na webu Bacik versus NK / a potom nakonec přistane u ODS, kam vstoupil dle vlastních slov, aby dělal nástěnkáře - co od takových to existencí čekáte ? Takový exemplář mne nazývá politickým turistou a snad i karieristou ? Děláte si srandu a nebo jste ztratil smysl pro realitu ?
2) Druhým zdrojem může být jakýsi Mašlík. Když jsem pře půl rokem zaslal otevřený dopis Sládkovi a ten potom byl uveřejněn na jednom webu, tak tento exot začal vykřikovat něco o tvrdé práci jeho a jemu podobných. nechal se titulovat jako předseda OO Bruntál a přitom jeho OO / okresní organizace / měla dle mých informací 3-slovy tři - členy ! Do té doby jsem o něm neslyšel a ani bych se nedivil, kdyby dnes patřil k největším antisládkovským křiklounům. Já bych mu nic nevyčítal, on je sociální rolí učitel a ono v naší banánové Chazarii je zbytečné riskovat, více než je zdrávo. Ale také je třeba mít před sebou zrcadlo a občas se do něj podívat ...........
3) Asi ani nemusím anticipovat další vývoj událostí - tj. vztahu mne a Vaši iniciativy. Jenom Vám zopakuji, že jsem řádným členem Rep a prostě mne někdo bude muset vyhodit, tak alespoň dle v duchu a dikce stanov !
Kronus Jaroslav

Žádné komentáře:

Okomentovat