Počet zobrazení stránky

sobota 24. října 2009

Republika kamarádů - aneb čím blbější sedlák, tím větší brambory !

Od: "> vrana2077@seznam.cz

Komu: ">jiri.krumich@mukolin.cz , ">jiri.buric@mukolin.cz

Předmět: zaslání -stížnost

Datum: 25.10. 2009, 00:24 - dnes v 00:24


tajemníkovi panu Krumichovi
starostovi panu Buřičovi na vědomí

Servus veliteli zdejší byrokracie,
asi Vás možná trochu překvapí řečeno jazykem postmoderny oslovení -ale -, servus /staročeské oslovení, velitel / firura velící/
, byrokracie -/soustava úřeníků v nepejorativním smyslu slova /.
Touto cestou podávám stížnost na neobdržení odpovědi na moje podání, které bude již možná staré více jak 2 měsíce. Nepletu-li se, tak jakási fousatá vyhláška z doby vlády beranice s dýmkou v zubech stanoví 30 dní na vyřízení. To že snad ještě platí mi nepříluší hodnotit,jenom jako loajální občan ČR se silně kritickým vztahem k chazarskému establismentu zákony respektuji a vyžaduji toté i od orgánů - v tomto případě municipality !
Předmětem moji stížnosti bylo chování operačního důstojníka zdejší městské policie. Když jsem tomuto fešáku oznámil, že jsem při venčení psa svoji přítomností z největší pravděpodobností vyrušil uchyla pronásledujícího ženu jdoucí noční ulicí a poté jsem mu taktně naznačil, a´t vypadne .-tak jsem vyrozumněl policii.
Jako běžný občan jsem neměl v ruce instrument tohoto nějako zadržet a to mám vcelku soldiní první vědomí a navíc pes by s ním rád "pohrál". Ale prostě nelze terorizovat i podobná individua na základě indicí či domněnky.
Toto jsem popsal telefonicky již uvedenému policejnímu úřeníku a on mi odpověděl. cituji : a co mám dělat ? Odpověděl jsem mu, že raději nic, ať dojí svůj popůlnoční guláš a zavěsil jsem.
Stížnost se mnou sepsala přímo vedoucí kanceláře MěÚ Ing. Malá. Velice jednoducho kontrolou odeslané pošty Měú zjistíte, že nic odesláno nebylo a jestli bylo, že mi nebylo doručeno !
Dnes je vše sice pasé, ale já si potrpím když na nic ,tak na formální slušnost.
Zda mi napíšete, že si mám trhnout nouhou přímo, či zaobaleně, že skočit někomu na "cara", je mi dnes lhostejné. Považuji ovšem za jistou aroganci, že s tím papírem si někdo zřejmě zabalil sváču, podložil stůl, hodil do koše či možná použil jako WC-papír.
Jaroslav Kronus - zdejší J.Švejk a kverulant


Žádné komentáře:

Okomentovat