Počet zobrazení stránky

sobota 31. října 2009

Dopis předsedovi SHO

Od: "> vrana2077@seznam.cz

Komu: ">sho@sho.sk

Předmět: zaslání

Datum: 1.11. 2009, 02:19 - dnes v 02:19


Pane magistře,
po odmítnutí mého posledního článku jsem si vyžádal Vaše stanovisko a vy jste mi sdělil, že se jedná o rozhodnutí redakční rady. Já oznámil, že to beru na vědomí a že pouze žádám včasné vyrozumění o odmítnutí slíbeného. Vy jste to rozřešil odkazem na opomnění.
Ačkoliv naše spolupráce byla v jistém smyslu korektní, bohužel nastaly / snad dočasně / skutečnosti , které mi neumožňují nadále býti Vaším respondentem. Pokusím se argumentačně i formálně strukturovaně vysvětlit proč,aby to nepůsobilo dojmem reakce zhrzené milenky.
Již delší dobu pozoruji jakousi snahu korgovat moje příspěvky. Měl jsem proto pochopení, protože nejsem člověk bez chyb a některé moje formulace mohou řekněme dráždit. Sám moc dobře víte a několikráte jsem to ve svých příspěvcích vyjádřil, že platformu SHO považuji za kultivovanou, noblesní a šperk v jistém smyslu mezi nacionálními subjekty v SR.
Bohužel studiem struktury vašich příspěvků z poslední doby jsem začal přicházet k přesvědčení, že se dostáváte do dramaturgické či publicistické dichotomie. Na jedné straně vyzýváte jako o.s. ke kultivaci národoveckých aktivit a dokonce odmítáte sednout ke stolu s existencemi jako je Kotleba / plně to schvaluji/ a na druhou stranu začínají na webu vašeho o.s. dominovat články majíce charakter obyčejného slovenského šovinismu a dokonce byl přijat i článek zpochybňující aktivitu GP SR v vztahu SLS.

Pan GP neudělal nic více, než mu přikazuje zákon o politických stranách. O "vině" bude rozhodovat NS SR. Punktum. Sledoval jsem vcelku se zalíbením diskusi o jeho kroku a mohu jenom prohlásit, že je přímo symptomatologická skutečnost pro nacionální hnutí jak v ČR, tak v SR - kterou bych nazval právním bezvědomím. Na výtku, že odmítají fešáci z SLS odstranit datum vzniku a nahradit ho pojmem kontinuita je plkáno o politické zakázce / pitomost /, na odkaz, že pojem stavovský stát je argumentováno tím, že stavovské státy existovaly i ve středověku / pitomost na druhou/ a argumentace, že strana kooperuje se SP je argumentováno, že dnes Kotleba a předseda SLS jsou proti sobě / to, už je ukázka idiocie /. On pan předseda pouze pochopil, že Kotleba je přítěž a proto pryč od něj. Možná je to i taktický manévr,ale KL SLS je tvořena spolupracovníky páně předsedy a možná jde o cokoliv jiného, než zde probíráme !

Šovinismus, jako poslední stádium nacionalismu je výsledkem nádeničiny ducha. Jak jsem již psal v článku, Co s tebou SNS , bude-li SNS ve volbách bita, tak kromě snah národních odrodilců ze "žluté" internacinály sklidí také "výsledky " za projevy obyčejného buranství jejího předsedy -jak verbální, tak mravní ve smyslu obohacování se ve smyslu klientském !
Ještě se vrátím k argumentaci, že SLS se hlásí k odkazu Slovenskho štátu a že toto svého času učinilo i KDH v době předsednictví dr. Čarnogurského. Já pominu, že to bylo časově determinováno s počátkem společenské situace, kdy každý argument proti komunismu včetně odkazu Slovenského štátu byl únosný.
Bohužel zastánci této argumentace přehlédli dvě fatální skutečnosti - dr. Čarnogurský jako syn jednoho z protagonistů Slovenského štátu , který měl velice zajímavé vazby k dr. Husákovi tohoto navštívil, když byl onen na smrtelné posteli.
Navíc, kdyby si stoupenci této teorie dali trochu práce , tak na internetu vyhledají skutečnost, že dr. Čarnogurský má posvěcení k založení KDH svobodnými zednáři - tuto skutečnost velice přesně popsal znalec této problematiky .Jméno toho muže si již nevybavím,ale byl pracovníkem federální Akademie věd a patřil k silným oponentům současného presidenta ČR.
Na závěr jenom jistá informace . Jak s ní naložíte, je jenom vaše starost. V roce 2004 jistý dr. Miloš Žiak vydal knihu s jménem - Jewropen. Kdo je tento fešák a jakou má minulost, víte jistě lépe než já. Já Vám mohu jenom sdělit, že vše kolem SPa maďarské karty je velice sofistikovanou politicko-zpravodajskou hrou a její režiséři mají s tímto chlápkem určitě " něco " společného. Já Vám některé skutečnosti naznačil již v článku Kam s tebou SNS !
Lidé se chovají dle dvou determinant -dle toho, jak jsou geneticky naformování a v jakém žijí sociálním prostředí . Toto má dvě roviny -uzší a širší. Věřím, že až u vás proběhnou velké volby / volby do VÚC budou jistým barometrem/, pak můžeme možná jít dále v jisté kooperaci !
S pozdravem Kronus Jaroslav




Žádné komentáře:

Okomentovat