Kdo je kverulant?
Kverulant se zaměřuje na dosahování pozitivních cílů pro svůj osobní nesouhlas s bezprávím a špatnými pořádky. Kverulant ctí právní řád, nekorektní, či dokonce mafiánské postupy se mu příčí. Jeho parketou je naopak co nejdůkladnější využití všech zákonných, a nic než zákonných, možností.
Podává návrhy, stížnosti, žaloby, petice a memoranda všem možným institucím a žádá, nejlépe obratem, jejich rozhodnutí. Obtěžuje svojí činností orgány státní i místní správy s cílem sjednat nápravu. S rozsudkem vyznívajícím v neprospěch ukřivděné osoby se nespokojí. Dílčí úspěch ho neuspokojí.
Přesvědčovat kverulanta o problematičnosti jeho počínání je asi totéž jako poroučet větru, dešti. Jediným řešením je brát jeho aktivitu jako přírodní živel, jemuž lze alespoň relativně čelit patřičnými bezpečnostními opatřeními. Jinými slovy – jednat v souladu s předpisy a zákony a mít vše v pořádku. Nepodceňovat systematickou mravenčí píli kverulantovu, s níž si dokáže získat informace, které pak využije. Je to zkrátka tvrdý soupeř.
Úřady rády označují oprávněně nespokojené občany za kverulanty. Tím slovo kverulant nabývá nového, pozitivního významu.
Zasláno Ředitelství cizinecké policie Policejního prezidia ČR
Motto: Ty pičo, kurva, pičo.......
Servus pane řediteli,
oslovuji Vás pozdravem rady Vacátka toliko geniálně ztvárněného J.Marvanem. Rád sleduji projevy vrozených kretenismů v ČR a policie není vyjímkou. Není to tak dávno, co jsem se bavil, když jakýsi motejl od dopravní policie kromě zajištění místa činu stačil naložit pár bas lahváčů do služebního auta.
Asi před 3 dny byla uveřejněna jakási nahrávka z jedné služebny cizinecké policie, kde lumen ve funkci velitele směny byl opravdu k pomilování / klackem/. Původně jsem si myslel, že jde o nahrávku z jakési haviřské putyky, kde všichni před zavíračkou jsou jako byci - tak silni i tak chytři -.
Ovšem ono to bylo z policejní služebny, kde jakýsi frustrát /ani bych se nedivil, kdyby se s ním počítalo pro vyšší funkci/ se mentálně rozjel. Víte, strávil jsem ve stejných či obdobných spolcích téměř 12 let života a pozal jsem široké panoptikum,ale tohoto bych si pamatoval hodně dlouho, kdybych měl tu čest se s ním potkat !!!!!!!!!
Ale proč Vám vlastně píši - on jeden motýl , kterého to trochu semlelo je pro mne vcelku nezajímavým objektem zájmu.
Mne trápí jiná věc - kdysi povedený MV Langer a jeho politická tlupa schválila zelené karty. Než těmto svazákům v hnědých košilích došlo, co vlastně udělali, přišla recese a deflace a všichni ti krasavci se zelenými kartami skončili na dlažbě.
To by nebyl ale Ičko, kdyby nepřišel s dalším mírně zhovadilým nápadem - tj. programem nákupu letenek ,500 eu kapesného a hybaj domů. Oni ale ti krasavci jemu a všem ostatním ukázali dlouhý nos a domu jich jelo minimum.
Dostávám se k meritu věci - ze všeho vyplývá, že na kontech / nevím zda policie či MV/ zůstalo dost peněz.Napadl mne způsob, jak je využít -
20 let se pohybuji jako aktivista na národní scéně. Už jako malý kluk, si pamatuji, že slovo mongol / píši s malým m , aby zase nějací lžihumanisté neměli osypky / bylo označení pro blby všech odrůd.
Jsem názoru, že těchto peněz by se dalo využít při mentální a jiné repatriaci pitomců z národních aktivistických kruhů.
Když cinknete šéfovi UBOZu, tak Vám určitě sdělí, že nacionalističtí "mongolové" typu Skácel, Kopal, oba Červenkové, Vandas, Zbela a jejich kamarila a jako bonus ponechávám madam Edelmanovu a její pochopy Vernera a Kubíka.
Destianci repatriace já těžko odhadnu, ale některé lze poslat tam, kam oni posílají české Cikány -Romy / tj.do Indie, Edelmanová a spol,. další do Německa / Vandas a jeho ekipa / a ty ostatní lze rozvrstvit dle potřeb ČR.
Vše si může vzít na povel ten dotyčný Ty pičo, vole, ty pičo. Svůj ke svému !
S pozdravem Kronus Jaroslav - Kolín
------------------------------------------------------------------------------
d: http://email.seznam.cz/readMessageScreen?sessionId=&folderId=sent&messageId=34&messagePos=0#
Komu: mailto:posta@mvcr.cz
Předmět: Zaslání - sdělení
Datum: 22.2. 2009, 19:21 - dnes v 19:21
Dobrý den,dovoluji si Vám sdělit jako občan ČR nezbavený svéprávnosti (zatím), že mi Vaše instituce pod vedením toho samolibého fešáka jménem dr.dr. Langer I. připomíná spíše než centrální orgán státní správy MASOPUSTNÍ REJ - maska vedle masky.
Zatím zcela nedovedu rozlišit co je medvěd a kdo je medvědář, ale zcela zřetelně již dovedu identifikovat ponocného. Tím z logiky věci by měl být noční vrátný. Akorát že místo halapartny má 7,65 mm a místo trubky lahev minerálky nebo ohnivé vody - dle gusta a stavu jater.
Moje hodnocení se opírá o studium intelektuálních potratů, které se zřetězily v myšlenkovou genocidu.
- boj o zelené karty, poté placené vyhoštění na úkor daňových poplatníků a nakonec silná slova o tom ,že pojedou.............
- privatizace veřejné bezpečnosti, jejíž kvalita se ukázala hned první den při začátku první ligy v kopané.
- infantilní zdůvodnění rozpuštění DS odevzdané NSS, kterému se již smějí i jinak dévotní novináři
Závěrem si neodpustím poznánku předsedy Republikánské strany z cca tak 13 lety, kdy se vyjádřil v tom smyslu, že je perverznost nosit ptáka na klopě (modrého) místo toho, kde ho jinak nosí našinci.Jaroslav Vrána , Kolín - t.č. Švejk a kverulant
Už vím, kdo je tím medvedářem ! Hádejte pane ministře, ale já to neřekl !
Servus pane řediteli,
oslovuji Vás pozdravem rady Vacátka toliko geniálně ztvárněného J.Marvanem. Rád sleduji projevy vrozených kretenismů v ČR a policie není vyjímkou. Není to tak dávno, co jsem se bavil, když jakýsi motejl od dopravní policie kromě zajištění místa činu stačil naložit pár bas lahváčů do služebního auta.
Asi před 3 dny byla uveřejněna jakási nahrávka z jedné služebny cizinecké policie, kde lumen ve funkci velitele směny byl opravdu k pomilování / klackem/. Původně jsem si myslel, že jde o nahrávku z jakési haviřské putyky, kde všichni před zavíračkou jsou jako byci - tak silni i tak chytři -.
Ovšem ono to bylo z policejní služebny, kde jakýsi frustrát /ani bych se nedivil, kdyby se s ním počítalo pro vyšší funkci/ se mentálně rozjel. Víte, strávil jsem ve stejných či obdobných spolcích téměř 12 let života a pozal jsem široké panoptikum,ale tohoto bych si pamatoval hodně dlouho, kdybych měl tu čest se s ním potkat !!!!!!!!!
Ale proč Vám vlastně píši - on jeden motýl , kterého to trochu semlelo je pro mne vcelku nezajímavým objektem zájmu.
Mne trápí jiná věc - kdysi povedený MV Langer a jeho politická tlupa schválila zelené karty. Než těmto svazákům v hnědých košilích došlo, co vlastně udělali, přišla recese a deflace a všichni ti krasavci se zelenými kartami skončili na dlažbě.
To by nebyl ale Ičko, kdyby nepřišel s dalším mírně zhovadilým nápadem - tj. programem nákupu letenek ,500 eu kapesného a hybaj domů. Oni ale ti krasavci jemu a všem ostatním ukázali dlouhý nos a domu jich jelo minimum.
Dostávám se k meritu věci - ze všeho vyplývá, že na kontech / nevím zda policie či MV/ zůstalo dost peněz.Napadl mne způsob, jak je využít -
20 let se pohybuji jako aktivista na národní scéně. Už jako malý kluk, si pamatuji, že slovo mongol / píši s malým m , aby zase nějací lžihumanisté neměli osypky / bylo označení pro blby všech odrůd.
Jsem názoru, že těchto peněz by se dalo využít při mentální a jiné repatriaci pitomců z národních aktivistických kruhů.
Když cinknete šéfovi UBOZu, tak Vám určitě sdělí, že nacionalističtí "mongolové" typu Skácel, Kopal, oba Červenkové, Vandas, Zbela a jejich kamarila a jako bonus ponechávám madam Edelmanovu a její pochopy Vernera a Kubíka.
Destianci repatriace já těžko odhadnu, ale některé lze poslat tam, kam oni posílají české Cikány -Romy / tj.do Indie, Edelmanová a spol,. další do Německa / Vandas a jeho ekipa / a ty ostatní lze rozvrstvit dle potřeb ČR.
Vše si může vzít na povel ten dotyčný Ty pičo, vole, ty pičo. Svůj ke svému !
S pozdravem Kronus Jaroslav - Kolín
Zasláno MV ČR
Zasláno ministerstvu vnitra ČR
Toto jsem zaslal na podatelnu centrálního orgánu státní správy ČR tj. MV ČR------------------------------------------------------------------------------
d: http://email.seznam.cz/readMessageScreen?sessionId=&folderId=sent&messageId=34&messagePos=0#
Komu: mailto:posta@mvcr.cz
Předmět: Zaslání - sdělení
Datum: 22.2. 2009, 19:21 - dnes v 19:21
Dobrý den,dovoluji si Vám sdělit jako občan ČR nezbavený svéprávnosti (zatím), že mi Vaše instituce pod vedením toho samolibého fešáka jménem dr.dr. Langer I. připomíná spíše než centrální orgán státní správy MASOPUSTNÍ REJ - maska vedle masky.
Zatím zcela nedovedu rozlišit co je medvěd a kdo je medvědář, ale zcela zřetelně již dovedu identifikovat ponocného. Tím z logiky věci by měl být noční vrátný. Akorát že místo halapartny má 7,65 mm a místo trubky lahev minerálky nebo ohnivé vody - dle gusta a stavu jater.
Moje hodnocení se opírá o studium intelektuálních potratů, které se zřetězily v myšlenkovou genocidu.
- boj o zelené karty, poté placené vyhoštění na úkor daňových poplatníků a nakonec silná slova o tom ,že pojedou.............
- privatizace veřejné bezpečnosti, jejíž kvalita se ukázala hned první den při začátku první ligy v kopané.
- infantilní zdůvodnění rozpuštění DS odevzdané NSS, kterému se již smějí i jinak dévotní novináři
Závěrem si neodpustím poznánku předsedy Republikánské strany z cca tak 13 lety, kdy se vyjádřil v tom smyslu, že je perverznost nosit ptáka na klopě (modrého) místo toho, kde ho jinak nosí našinci.Jaroslav Vrána , Kolín - t.č. Švejk a kverulant
Už vím, kdo je tím medvedářem ! Hádejte pane ministře, ale já to neřekl !
Martin Pecina: Cizinci nevadí, problém je s Romy
Praha /EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR/ - Ministr vnitra Martin Pecina chce zatočit s neonacisty a dát Romům šanci, aby se začlenili do společnosti. „Romové jsou v situaci, do které jsme je dostali my,“ říká.
Ministr vnitra Martin Pecina při své návštěvě Janova.
Autor: DENÍK/Jan Vraný
Českou společnost už přibližně dva roky trápí nárůst pravicového extremismu. Poslední dva měsíce však jako by neonacisté z ulic zmizeli. Čím si to vysvětlujete?
Za to, že neonacisté za poslední měsíce z ulic zmizeli, může úplně jiný přístup vlády Jana Fischera k této problematice. Předchozí vláda, zejména v osobě premiéra Topolánka, byla pro neonacisty živou vodou, protože jestli někdo ve své denní praxi například používá terminologii třetí říše, je pro neonacisty určitý symbol. Extremisté dnes vědí, že policie po nich půjde, když budou prodávat symboly třetí říše na internetu. Vědí, že za to půjdou do vězení.
V minulých letech to podle vás nevěděli?
Podívejte se, proti neonacistům se nezasahovalo a já jsem přesvědčen, že se ani nechtělo zasahovat, protože ze strany vlády na to nebyla politická objednávka. Policisté tak neměli chuť ani vůli do toho jít. Proti extremismu je třeba nekompromisně zasahovat. Jak pokusem o rozpuštění Dělnické strany, tak aktivitou pořádkové policie, aby neonacistům nedělala jen doprovod, ale aby proti nim opravdu zasahovala.
Takže si skutečně myslíte, že jste jim, třeba i květnovým zátahem na členy Národního odporu, zasadili tvrdý úder?
Myslím, že to je zřejmé. Pochopili, že tato vláda s nimi nesympatizuje, považuje je za nebezpečí a chce je potírat. Mezi nimi nejsou žádní hrdinové, vezli se na vlně, protože viděli, že takové chování může člověku pomoci do parlamentu. Viděli, že s nimi mnoho politiků i občanů téměř otevřeně sympatizuje. Proto se veřejně projevovali. Dnes ale vidí, že se situace změnila. Nejde jen o policejní zásahy, ale tato vláda má zásadní a zásadový postoj. Považuje je za nebezpečí.
Do jaké míry může toto nebezpečí ovlivnit hospodářská krize?
Zásadně. Zvláště v době, kdy se hospodářská krize prohlubuje a lidem se začíná dařit hůře, než byli zvyklí, budou stále více náchylní uvěřit, že přišli o práci proto, že za to může Cikán ze sousedství. To je přirozená lidská vlastnost uvěřit takovýmto zkratkám. Pak vede samozřejmě k hrozným koncům.
Jedna věc je problém, který představují sami neonacisté, druhá věc je negativní vztah většiny Čechů k Romům. Do jaké míry jsou oba problémy vzájemně propojené?
Nedávno jsem byl na semináři, kde byl třeba pan Motejl, Michael Kocáb nebo právnička Klára Kalibová a bavili jsme se o tom, zda je český národ rasistický. Shodli jsme se, že principiálně není. Cizinci nikomu nevadí, problém je s romskou menšinou. To není rasismus, ale takzvaný anticiganismus, který vyrůstá ze skutečných problémů, které vycházejí ze soužití české majority s romskou menšinou. Do jejich kořenů se nám zatím zasáhnout nepodařilo, to bude běh na delší trať.
Jak tedy chcete docílit toho, aby se Češi a Romové navzájem respektovali?
Důležité je si uvědomit, že to, co lidi popuzuje, nejsou Romové, kteří se dopouštějí trestné činnosti, ale ti, kteří nepracují, v noci se baví a přes den spí. A to je hromadný jev. Skoro celá minorita žije jiným způsobem než majoritní společnost. Ne nutně protizákonným. Majoritě ale vadí, že minorita je hlučná a žije v noci, protože přes den nepracuje. Lidé jsou pak na Romy naštvaní, mnohdy i právem.
Takže vina je na straně Romů?
Z pohledu majoritní společnosti to tak možná vypadá, já si to ale nemyslím. Romové jsou totiž v situaci, kterou si prvoplánově nezpůsobili. Oni si nevymysleli, že se mají přestěhovat do sídlišť. To jsme si vymysleli my a přinutili je k tomu v době totality. A v tomto okamžiku je opět česká majorita sestěhovává do nějakých vyloučených lokalit a dostává je do situace, ze které si sami nepomůžou. Slušné lidi ochránit musíme, ale tím, že někam budou pochodovat náckové, nebo bude někdo někoho šikanovat, to nevyřešíme. My Romy musíme přesvědčit, aby žili podobným způsobem jako ostatní. Aby začali pracovat, začali dodržovat denní a noční režim jako ostatní občané. Jen tak se vztahy urovnají.
Proč si myslíte, že zrovna vám se podaří donutit Romy pracovat?
Nejde primárně o to, přinutit Romy pracovat. Jde o to, dát jim šanci a přimět je, aby jí využili. Jsem přesvědčen, že se situace zlepší, až rozjedeme projekt, který připravujeme spolu s ministerstvem práce a sociálních věcí, během kterého do problémových lokalit napumpujeme řádově mnoho desítek milionů korun z evropských fondů. Nejdříve Romy začneme odměňovat za to, že budou pomáhat při rekultivaci okolí, uklízet sídliště, opravovat si domy. I když budou zpočátku pracovat třeba jen dvě hodiny denně, nastavíme jim tím běžný životní režim.
Jak rychle chcete projekt rozjet?
Chci, aby první výsledky byly do voleb, abychom mohli říci, že jsme nastartovali program rekultivací, zaměstnáváme „x“ Romů, rozjeli jsme program spolupráce Romů s policií, prostě aby už v říjnu bylo vidět, že si Romové uklidili, natřeli si domy a že se začínají starat o svoji bezpečnost. To budou první vlaštovky, které ukážou, že ten problém vyřešit prostě lze.
Už při nástupu na ministerstvo jste si předsevzal, že za každých okolností chcete dosáhnout rozpuštění Dělnické strany. Nepřiznává tím však demokracie svoji slabost? Nebylo by lepší řešit problémy a vsadit na to, že když napravíme vztah společnosti k Romům, stane se Dělnická strana bezvýznamnou?
Souhlasím s tím, že takto by to bylo ideální, ale tak jsme měli začít řešit problémy před třemi lety. Tehdy to byla marginální strana, která nikoho nezajímala. Dnes se situace dostala jinam a já si nedokážu představit, že bychom měli v parlamentu nacistickou stranu s deseti procenty, někdo s ní udělal koalici a EU nám bude dávat sankce, tak jako to bylo v Rakousku. Jsme bohužel v situaci, kdy skutečně musíme zasáhnout. Problém společnosti je, že je nemocná a že existují lidé jako pan Čunek, který prosluje tím, že občany, se kterými je problém, vyveze do jiné obce a díky tomu se stane senátorem, předsedou strany a místopředsedou vlády. To je problém. Proto musíme zasahovat takovými prostředky, jako je návrh na zrušení Dělnické strany.
Nicméně první březnový pokus o zákaz Dělnické strany nevyšel, což neonacisty posílilo. Nebojíte se toho, co by se stalo, kdyby i druhý pokus dopadl stejně?
Já říkám, že teprve toto bude první pokus o zákaz Dělnické strany. Odborníky řádně oponovaný a znaleckými posudky řádně doložený materiál. Březnový pokus byl jen směšným plácnutím do vody, kterým se Nejvyšší správní soud ani nemohl zabývat. Potom z toho DS samozřejmě profitovala. Materiál, který připravujeme my, má i s přílohami řádově stovky stran. Ten březnový měl čtyři strany a vypadal, jako by ho někdo napsal přes noc. Teď máme zhruba týden na to, abychom návrh dopilovali, do konce srpna předložili vládě a v září poslali Nejvyššímu správnímu soudu.
Po rasistických předvolebních spotech před volbami do EP jste prohlásil, že budete chtít zakázat i Národní stranu. Stále to platí?
Návrh na zákaz Národní strany zatím předkládat nebudeme. Mohlo by se nám stát, že by se to nepodařilo. Národní strana je na rozdíl od Dělnické strany virtuální realitou, která má desítky členů, jednu slečnu ve vedení a pár figurek. Není to reálná síla, u které bychom mohli prokázat relevantní nebezpečnost pro demokracii. Není možno v tuto chvíli shromáždit materiál, protože neexistuje.
Pokud však bude extremismus i kvůli krizi dále posilovat, policie bude muset proti neonacistům zasahovat stále častěji a razantněji. Nepoznamená kvalitu toho boje fakt, že policie má podstav, musí šetřit a hrozí, že nebude mít peníze ani na běžný provoz?
Policie šetřit musí. Nicméně já udělám vše pro to, aby policie měla i příští rok stejný rozpočet, jako bude mít letos po navýšení, které po vládních prázdninách půjde do vlády. Chci přidat policistům 900 milionů na běžné výdaje, protože ty jim kvůli rozpočtu připravenému za exministra Langera chybí. A rozpočet, který jim bude stačit, budu chtít i příští rok.
Jak se ale chcete vypořádat s důvody, kvůli kterým tisíce policistů odcházejí do civilu?
Pravda je, že policie byla zejména v posledních dvou letech brutálně sražena na kolena obrovským exodem policistů, kdy jich odešlo přes osm tisíc. Za to může i ta část policejní reformy, která se zjevně nepovedla. Jde o rozložení přirozených prvků velení na okresech. Naprostá většina policistů říká, že je to špatně a policejní prezident to také svým nařízením brzy napraví. Problematické je i uspořádání krajů jako samostatných účetních jednotek bez rozpočtového opatření. Krajským ředitelům se řeklo: Tady máte rozpočet a my vám pak přidáme. Oni ale mají od začátku roku strach, že jim nikdo nepřidá.
Mám tomu rozumět tak, že je policie v rozkladu?
Policie sice dostala několik tvrdých ran, ale nemyslím si, že by na tom byla tak špatně, aby nemohla vykonávat svou činnost. Samozřejmě pokud by se bezpečnostní situace zhoršovala, budu chtít po vládě, aby mi umožnila učinit příslušná opatření. V tomto okamžiku policie plní své úkoly. Je pravda, že policie cosi pro občana vykonávat přestala. Nemusí chodit na stadiony, nemusí tolik k nehodám. Policii se částečně uvolnily kapacity. Takže si nemyslím, že by na tom byla tak zle, že by nebyla schopná čelit nástrahám extremismu. Myslím, že za ty tři měsíce je vidět, že policie si s extremismem umí poradit brilantně.
Vést s Vámi polemiku o věcech, které veřejnost lidově serou a lžihumanistická sebranka za asistence užitečných idiotů a devotních médií dělá z české společnosti bandu rasistů opravdu nehodlám. Lidově řečeno, ono promrdat čas neefektivním způsobem jemožná jenom zálibou tupohlávka bez slipů v přítomnosti konkubín a Berlusconiho, ale nikoliv moji osoby.
Přesto se Vám s něčím svěřím - při pohledu na Vás coby současného politického modela se mi vybaví vtip - přijdou náboráři policie za Cikánem, zda je schopen splnit podmínky k přijetí . Začnou ho zkoušet z historie. Předloží mu fotku pionýra a ptají se - znáš ho ? Ne, zní odpověď. Pak mu předloží fotku svazáka a otázku opakují - v životě jsem ho neviděl. tak to zkusí, že mu předloží fotku papaláše - nomenklatury. Cikán zbystří a odpoví. Sice ho neznám,ale takto nějak vypadaly ty kurvy, které tátovi sebraly housle a poslaly ho dělat. Nevím, proč si na ten vtip vzpomenu, když Vás vidím..........
Jinak mezi námi - jsem možná paranoidní,ale Váš blábol, že DS vstoupí do parlamentu s 10% a někdo s ní vytvoří koalici bude asi opravdou z Vaší strany buď následkem intelektuálně slabší chvíle / intelektuálním potratem/ či prostě následkem, že je horko a klimatizace v kanceláři nic moc !
Já si troufám tvrdit, že existence DS establisentu vyhovuje a vše kole ní jsou jenom tanečky. Ono její mediální pěstování a vše co s tím souvísí včetně použití zpravodajských způsobů včetně infiltrace jenom umožnuje tuto skrytě manipulovat, odkrývat kontakty a mapovat naci-terén. Dále ona velice dobře slouží pod legendou boje proti extremismu jako prostředek odvrácení pozornosti od průserů vládnoucí garnitury a všeho , co s tím souvisí.
Opravdu čekáte, že jako veterán národního hnutí budu věřit mediálně prezentovaným názorům Vaší osoby, ktré jsou jenom vatou pro pitomce typu gojímů a konzumentů pitomostí při vědomí dezintegrace lidského vědomí v dnešní době ?
Kronus Jaroslav
Za to, že neonacisté za poslední měsíce z ulic zmizeli, může úplně jiný přístup vlády Jana Fischera k této problematice. Předchozí vláda, zejména v osobě premiéra Topolánka, byla pro neonacisty živou vodou, protože jestli někdo ve své denní praxi například používá terminologii třetí říše, je pro neonacisty určitý symbol. Extremisté dnes vědí, že policie po nich půjde, když budou prodávat symboly třetí říše na internetu. Vědí, že za to půjdou do vězení.
V minulých letech to podle vás nevěděli?
Podívejte se, proti neonacistům se nezasahovalo a já jsem přesvědčen, že se ani nechtělo zasahovat, protože ze strany vlády na to nebyla politická objednávka. Policisté tak neměli chuť ani vůli do toho jít. Proti extremismu je třeba nekompromisně zasahovat. Jak pokusem o rozpuštění Dělnické strany, tak aktivitou pořádkové policie, aby neonacistům nedělala jen doprovod, ale aby proti nim opravdu zasahovala.
Takže si skutečně myslíte, že jste jim, třeba i květnovým zátahem na členy Národního odporu, zasadili tvrdý úder?
Myslím, že to je zřejmé. Pochopili, že tato vláda s nimi nesympatizuje, považuje je za nebezpečí a chce je potírat. Mezi nimi nejsou žádní hrdinové, vezli se na vlně, protože viděli, že takové chování může člověku pomoci do parlamentu. Viděli, že s nimi mnoho politiků i občanů téměř otevřeně sympatizuje. Proto se veřejně projevovali. Dnes ale vidí, že se situace změnila. Nejde jen o policejní zásahy, ale tato vláda má zásadní a zásadový postoj. Považuje je za nebezpečí.
Do jaké míry může toto nebezpečí ovlivnit hospodářská krize?
Zásadně. Zvláště v době, kdy se hospodářská krize prohlubuje a lidem se začíná dařit hůře, než byli zvyklí, budou stále více náchylní uvěřit, že přišli o práci proto, že za to může Cikán ze sousedství. To je přirozená lidská vlastnost uvěřit takovýmto zkratkám. Pak vede samozřejmě k hrozným koncům.
Jedna věc je problém, který představují sami neonacisté, druhá věc je negativní vztah většiny Čechů k Romům. Do jaké míry jsou oba problémy vzájemně propojené?
Nedávno jsem byl na semináři, kde byl třeba pan Motejl, Michael Kocáb nebo právnička Klára Kalibová a bavili jsme se o tom, zda je český národ rasistický. Shodli jsme se, že principiálně není. Cizinci nikomu nevadí, problém je s romskou menšinou. To není rasismus, ale takzvaný anticiganismus, který vyrůstá ze skutečných problémů, které vycházejí ze soužití české majority s romskou menšinou. Do jejich kořenů se nám zatím zasáhnout nepodařilo, to bude běh na delší trať.
Jak tedy chcete docílit toho, aby se Češi a Romové navzájem respektovali?
Důležité je si uvědomit, že to, co lidi popuzuje, nejsou Romové, kteří se dopouštějí trestné činnosti, ale ti, kteří nepracují, v noci se baví a přes den spí. A to je hromadný jev. Skoro celá minorita žije jiným způsobem než majoritní společnost. Ne nutně protizákonným. Majoritě ale vadí, že minorita je hlučná a žije v noci, protože přes den nepracuje. Lidé jsou pak na Romy naštvaní, mnohdy i právem.
Takže vina je na straně Romů?
Z pohledu majoritní společnosti to tak možná vypadá, já si to ale nemyslím. Romové jsou totiž v situaci, kterou si prvoplánově nezpůsobili. Oni si nevymysleli, že se mají přestěhovat do sídlišť. To jsme si vymysleli my a přinutili je k tomu v době totality. A v tomto okamžiku je opět česká majorita sestěhovává do nějakých vyloučených lokalit a dostává je do situace, ze které si sami nepomůžou. Slušné lidi ochránit musíme, ale tím, že někam budou pochodovat náckové, nebo bude někdo někoho šikanovat, to nevyřešíme. My Romy musíme přesvědčit, aby žili podobným způsobem jako ostatní. Aby začali pracovat, začali dodržovat denní a noční režim jako ostatní občané. Jen tak se vztahy urovnají.
Proč si myslíte, že zrovna vám se podaří donutit Romy pracovat?
Nejde primárně o to, přinutit Romy pracovat. Jde o to, dát jim šanci a přimět je, aby jí využili. Jsem přesvědčen, že se situace zlepší, až rozjedeme projekt, který připravujeme spolu s ministerstvem práce a sociálních věcí, během kterého do problémových lokalit napumpujeme řádově mnoho desítek milionů korun z evropských fondů. Nejdříve Romy začneme odměňovat za to, že budou pomáhat při rekultivaci okolí, uklízet sídliště, opravovat si domy. I když budou zpočátku pracovat třeba jen dvě hodiny denně, nastavíme jim tím běžný životní režim.
Jak rychle chcete projekt rozjet?
Chci, aby první výsledky byly do voleb, abychom mohli říci, že jsme nastartovali program rekultivací, zaměstnáváme „x“ Romů, rozjeli jsme program spolupráce Romů s policií, prostě aby už v říjnu bylo vidět, že si Romové uklidili, natřeli si domy a že se začínají starat o svoji bezpečnost. To budou první vlaštovky, které ukážou, že ten problém vyřešit prostě lze.
Už při nástupu na ministerstvo jste si předsevzal, že za každých okolností chcete dosáhnout rozpuštění Dělnické strany. Nepřiznává tím však demokracie svoji slabost? Nebylo by lepší řešit problémy a vsadit na to, že když napravíme vztah společnosti k Romům, stane se Dělnická strana bezvýznamnou?
Souhlasím s tím, že takto by to bylo ideální, ale tak jsme měli začít řešit problémy před třemi lety. Tehdy to byla marginální strana, která nikoho nezajímala. Dnes se situace dostala jinam a já si nedokážu představit, že bychom měli v parlamentu nacistickou stranu s deseti procenty, někdo s ní udělal koalici a EU nám bude dávat sankce, tak jako to bylo v Rakousku. Jsme bohužel v situaci, kdy skutečně musíme zasáhnout. Problém společnosti je, že je nemocná a že existují lidé jako pan Čunek, který prosluje tím, že občany, se kterými je problém, vyveze do jiné obce a díky tomu se stane senátorem, předsedou strany a místopředsedou vlády. To je problém. Proto musíme zasahovat takovými prostředky, jako je návrh na zrušení Dělnické strany.
Nicméně první březnový pokus o zákaz Dělnické strany nevyšel, což neonacisty posílilo. Nebojíte se toho, co by se stalo, kdyby i druhý pokus dopadl stejně?
Já říkám, že teprve toto bude první pokus o zákaz Dělnické strany. Odborníky řádně oponovaný a znaleckými posudky řádně doložený materiál. Březnový pokus byl jen směšným plácnutím do vody, kterým se Nejvyšší správní soud ani nemohl zabývat. Potom z toho DS samozřejmě profitovala. Materiál, který připravujeme my, má i s přílohami řádově stovky stran. Ten březnový měl čtyři strany a vypadal, jako by ho někdo napsal přes noc. Teď máme zhruba týden na to, abychom návrh dopilovali, do konce srpna předložili vládě a v září poslali Nejvyššímu správnímu soudu.
Po rasistických předvolebních spotech před volbami do EP jste prohlásil, že budete chtít zakázat i Národní stranu. Stále to platí?
Návrh na zákaz Národní strany zatím předkládat nebudeme. Mohlo by se nám stát, že by se to nepodařilo. Národní strana je na rozdíl od Dělnické strany virtuální realitou, která má desítky členů, jednu slečnu ve vedení a pár figurek. Není to reálná síla, u které bychom mohli prokázat relevantní nebezpečnost pro demokracii. Není možno v tuto chvíli shromáždit materiál, protože neexistuje.
Pokud však bude extremismus i kvůli krizi dále posilovat, policie bude muset proti neonacistům zasahovat stále častěji a razantněji. Nepoznamená kvalitu toho boje fakt, že policie má podstav, musí šetřit a hrozí, že nebude mít peníze ani na běžný provoz?
Policie šetřit musí. Nicméně já udělám vše pro to, aby policie měla i příští rok stejný rozpočet, jako bude mít letos po navýšení, které po vládních prázdninách půjde do vlády. Chci přidat policistům 900 milionů na běžné výdaje, protože ty jim kvůli rozpočtu připravenému za exministra Langera chybí. A rozpočet, který jim bude stačit, budu chtít i příští rok.
Jak se ale chcete vypořádat s důvody, kvůli kterým tisíce policistů odcházejí do civilu?
Pravda je, že policie byla zejména v posledních dvou letech brutálně sražena na kolena obrovským exodem policistů, kdy jich odešlo přes osm tisíc. Za to může i ta část policejní reformy, která se zjevně nepovedla. Jde o rozložení přirozených prvků velení na okresech. Naprostá většina policistů říká, že je to špatně a policejní prezident to také svým nařízením brzy napraví. Problematické je i uspořádání krajů jako samostatných účetních jednotek bez rozpočtového opatření. Krajským ředitelům se řeklo: Tady máte rozpočet a my vám pak přidáme. Oni ale mají od začátku roku strach, že jim nikdo nepřidá.
Mám tomu rozumět tak, že je policie v rozkladu?
Policie sice dostala několik tvrdých ran, ale nemyslím si, že by na tom byla tak špatně, aby nemohla vykonávat svou činnost. Samozřejmě pokud by se bezpečnostní situace zhoršovala, budu chtít po vládě, aby mi umožnila učinit příslušná opatření. V tomto okamžiku policie plní své úkoly. Je pravda, že policie cosi pro občana vykonávat přestala. Nemusí chodit na stadiony, nemusí tolik k nehodám. Policii se částečně uvolnily kapacity. Takže si nemyslím, že by na tom byla tak zle, že by nebyla schopná čelit nástrahám extremismu. Myslím, že za ty tři měsíce je vidět, že policie si s extremismem umí poradit brilantně.
Vést s Vámi polemiku o věcech, které veřejnost lidově serou a lžihumanistická sebranka za asistence užitečných idiotů a devotních médií dělá z české společnosti bandu rasistů opravdu nehodlám. Lidově řečeno, ono promrdat čas neefektivním způsobem jemožná jenom zálibou tupohlávka bez slipů v přítomnosti konkubín a Berlusconiho, ale nikoliv moji osoby.
Přesto se Vám s něčím svěřím - při pohledu na Vás coby současného politického modela se mi vybaví vtip - přijdou náboráři policie za Cikánem, zda je schopen splnit podmínky k přijetí . Začnou ho zkoušet z historie. Předloží mu fotku pionýra a ptají se - znáš ho ? Ne, zní odpověď. Pak mu předloží fotku svazáka a otázku opakují - v životě jsem ho neviděl. tak to zkusí, že mu předloží fotku papaláše - nomenklatury. Cikán zbystří a odpoví. Sice ho neznám,ale takto nějak vypadaly ty kurvy, které tátovi sebraly housle a poslaly ho dělat. Nevím, proč si na ten vtip vzpomenu, když Vás vidím..........
Jinak mezi námi - jsem možná paranoidní,ale Váš blábol, že DS vstoupí do parlamentu s 10% a někdo s ní vytvoří koalici bude asi opravdou z Vaší strany buď následkem intelektuálně slabší chvíle / intelektuálním potratem/ či prostě následkem, že je horko a klimatizace v kanceláři nic moc !
Já si troufám tvrdit, že existence DS establisentu vyhovuje a vše kole ní jsou jenom tanečky. Ono její mediální pěstování a vše co s tím souvísí včetně použití zpravodajských způsobů včetně infiltrace jenom umožnuje tuto skrytě manipulovat, odkrývat kontakty a mapovat naci-terén. Dále ona velice dobře slouží pod legendou boje proti extremismu jako prostředek odvrácení pozornosti od průserů vládnoucí garnitury a všeho , co s tím souvisí.
Opravdu čekáte, že jako veterán národního hnutí budu věřit mediálně prezentovaným názorům Vaší osoby, ktré jsou jenom vatou pro pitomce typu gojímů a konzumentů pitomostí při vědomí dezintegrace lidského vědomí v dnešní době ?
Kronus Jaroslav
na 2009
zasláno vládě ČR
Předmět: zaslání
Datum: 16.8. 2009, 13:42 - dnes v 13:42
Datum: 16.8. 2009, 13:42 - dnes v 13:42
Dobrý den,
předem se omlouvám ministrovi pro věci zbytečné a pro Cikány Kocábovi - lidově zvanému Vrhcáb-, že nejsem sodomita, nefetuji, nejmenuji se Lakatoš a můj dědeček neprošel Auswitzem.
Dokonce se začínám stydět, že jsem bílý / a nijak si na tom nezákládám/, patřím k menšině, se kterou si kdejaký postbolševik vytře zadek / tj. osoba v ČID, že jsem nevstoupil do KSČ a jiných vymožeností, které by mi umožnily patřit k privilegovaným.
Když tak pozoruji politický kretenismus fešáka, který nebyl ani schopen odevzdat protokol o odsunu Sovětské armády orgánům státu a našla ho jistá studentka v souvislosti se svoji diplomovou prací u něho na půdě, který se v padesáti letech nechá obarvit jako puberťák a doprovází bývalého notně cirhozního bývalého zeměpána na různých párty a jiných mentálních mejdanech dnešní TOP-lůzy, které se říká celebrity, tak si kladu otázku, kdo všechno může být v této zemi ministrem a zda větším zemským škůdcem je nádeník ducha Vandas či ideový deviant Kocáb.
Přiznám se , že v naší banánové Chazarii vedené zednářskými mojžíšky toho ani moc nečekám, ale jsem názoru, že trochu selského rozumu není nikdy ku škodě věci.
Nevím, zda tento výtečník četl knihu od jeho bývalého spoluhráče se skupiny Pražský býběr pana Pavlíčka. Bystrý čtenář pochopí a pitomci a´t jdou vlastní cestou. Ona je většinou řečeno slovy filozofa Svitáka cestou odnikud nikam. Tento politický šuhak bez voličského mandátu by mohl alespoň něco načísti z tezí tzv. Chigagské právní školy či alespoň se nechat poučit bývalým ústaním soudcem prof. Ceplem na téma sodomiti a vše, co s tím ve smyslu sociálním a hlavně právním souvisí...........
Není ničím jiným, než ideologickým diktátem samolibých elit bez národního si uvědomnění příprava obludností typu gender parita na KL politických stran při volbách, adopce dětí buky atd.
Je jenom otázkou času, než začnou kvičet kavárenští povaleči lidově zvaní intoši, které známe ze všech mentálních mejdanů typu velín ČT a další.
Když tito splní ulohu užitečných idiotů, jsou opět uklizeni do všech možných nadací placených svými soukmenovci a tím vše zvadne.
Já Vám toto sděluji jenom proto, aby jste si uvědomili, že Vás má národ plné zuby a ačkoliv český knedlopepík a gojím je v zásadě nepoužitelný pro jakoukoliv změnu kromě kecání v putykách či bloudění po hypermarketech či OC, tak se alespoň nedivte, že zde začínají vznikat ložiska politického hnisu typu DS a její vůdčík jménem Vandas.
Kronus Jaroslav
předem se omlouvám ministrovi pro věci zbytečné a pro Cikány Kocábovi - lidově zvanému Vrhcáb-, že nejsem sodomita, nefetuji, nejmenuji se Lakatoš a můj dědeček neprošel Auswitzem.
Dokonce se začínám stydět, že jsem bílý / a nijak si na tom nezákládám/, patřím k menšině, se kterou si kdejaký postbolševik vytře zadek / tj. osoba v ČID, že jsem nevstoupil do KSČ a jiných vymožeností, které by mi umožnily patřit k privilegovaným.
Když tak pozoruji politický kretenismus fešáka, který nebyl ani schopen odevzdat protokol o odsunu Sovětské armády orgánům státu a našla ho jistá studentka v souvislosti se svoji diplomovou prací u něho na půdě, který se v padesáti letech nechá obarvit jako puberťák a doprovází bývalého notně cirhozního bývalého zeměpána na různých párty a jiných mentálních mejdanech dnešní TOP-lůzy, které se říká celebrity, tak si kladu otázku, kdo všechno může být v této zemi ministrem a zda větším zemským škůdcem je nádeník ducha Vandas či ideový deviant Kocáb.
Přiznám se , že v naší banánové Chazarii vedené zednářskými mojžíšky toho ani moc nečekám, ale jsem názoru, že trochu selského rozumu není nikdy ku škodě věci.
Nevím, zda tento výtečník četl knihu od jeho bývalého spoluhráče se skupiny Pražský býběr pana Pavlíčka. Bystrý čtenář pochopí a pitomci a´t jdou vlastní cestou. Ona je většinou řečeno slovy filozofa Svitáka cestou odnikud nikam. Tento politický šuhak bez voličského mandátu by mohl alespoň něco načísti z tezí tzv. Chigagské právní školy či alespoň se nechat poučit bývalým ústaním soudcem prof. Ceplem na téma sodomiti a vše, co s tím ve smyslu sociálním a hlavně právním souvisí...........
Není ničím jiným, než ideologickým diktátem samolibých elit bez národního si uvědomnění příprava obludností typu gender parita na KL politických stran při volbách, adopce dětí buky atd.
Je jenom otázkou času, než začnou kvičet kavárenští povaleči lidově zvaní intoši, které známe ze všech mentálních mejdanů typu velín ČT a další.
Když tito splní ulohu užitečných idiotů, jsou opět uklizeni do všech možných nadací placených svými soukmenovci a tím vše zvadne.
Já Vám toto sděluji jenom proto, aby jste si uvědomili, že Vás má národ plné zuby a ačkoliv český knedlopepík a gojím je v zásadě nepoužitelný pro jakoukoliv změnu kromě kecání v putykách či bloudění po hypermarketech či OC, tak se alespoň nedivte, že zde začínají vznikat ložiska politického hnisu typu DS a její vůdčík jménem Vandas.
Kronus Jaroslav
va
Zasláno eu-poslancovi KDU-ČSL panu Březinovi
Dobrý
den pane Březina, ačkoliv nejsem volič KDU či spíše ČSL, držím Vám
palce , aby jste byl zvolen předsedou strany českých katolíků. Dnes
jsem četl na webu Vaší strany, že jste vyzval Ty, kteří chtějí po Vašem
sjezdu odejít do projektu TOP 09,a´t na sjezd Vaší strany nejezdí. Já
bych se rád Vašeho sjezdu zůčastnil, ale jelikož nejsem členem, tak to
prostě nejde. Asi se ptáte, proč Vám to píši. Já to vemu tak trochu po
čunkovsku. Ne že bych hledal ten správný OP, ale použiji jisté analogie
k těm " opáleným". Přijde hnědočech na ÚP, kde je vypsán konkurz na
ředitel firmy. Úřednice se ptá -umíte AJ ? Nikoliv ,zní odpověď. Umíte
na PC ? Ani omylem ,zní odpověvě´d. Máte alespoň ÚSO ? Co to je? Zní
odpově´d. Tak proč jste sem chodil ? No aby jste se mnou nepočítali !
Možná máte pocit, že jsem se zbláznil, ale věřte, že je-li tomu tak,
pak nejsem zdaleka jediným občanem ČR. S pozdravem - Kéž by nám pán Bůh
zdravého rozumu zachovati ráčil / a že ho budeme potřebovat /
den pane Březina, ačkoliv nejsem volič KDU či spíše ČSL, držím Vám
palce , aby jste byl zvolen předsedou strany českých katolíků. Dnes
jsem četl na webu Vaší strany, že jste vyzval Ty, kteří chtějí po Vašem
sjezdu odejít do projektu TOP 09,a´t na sjezd Vaší strany nejezdí. Já
bych se rád Vašeho sjezdu zůčastnil, ale jelikož nejsem členem, tak to
prostě nejde. Asi se ptáte, proč Vám to píši. Já to vemu tak trochu po
čunkovsku. Ne že bych hledal ten správný OP, ale použiji jisté analogie
k těm " opáleným". Přijde hnědočech na ÚP, kde je vypsán konkurz na
ředitel firmy. Úřednice se ptá -umíte AJ ? Nikoliv ,zní odpověď. Umíte
na PC ? Ani omylem ,zní odpověvě´d. Máte alespoň ÚSO ? Co to je? Zní
odpově´d. Tak proč jste sem chodil ? No aby jste se mnou nepočítali !
Možná máte pocit, že jsem se zbláznil, ale věřte, že je-li tomu tak,
pak nejsem zdaleka jediným občanem ČR. S pozdravem - Kéž by nám pán Bůh
zdravého rozumu zachovati ráčil / a že ho budeme potřebovat /
Jaroslav Vrána , Kolín, švejk a kverulant
Žádné komentáře:
Okomentovat