Počet zobrazení stránky

pátek 25. června 2010

Po kliknutí se obrázek načte v plné velikosti do nového okna (JPG, 188 kB)  


Tak jsem se nechtěněn stal součástí předolební kampaně !
Ale já rád pomohu , i když jsem ČPS nevolil a měl bych i občas k jejich programovým tezím velké výhrady !!!

Strana svobodných občanů (Svobodní)



Trochu korespondence s členem SSO v Kolíně 
-----------------------------------------------------------

Předmět: Volby
Datum: 25.6. 2010, 16:09 - dnes v 16:09
 

Dobrý den pane Kronusi,
 
volby do Poslanecké sněmovny dopadly mého očekávání, to znamená mizerně. Uvidíme jak dopadnou komunální volby. V těch by to mohlo být lepší.
 
S pozdravem
 
Jiří Heincl

Předmět: Re: Volby
Datum: 25.6. 2010, 16:26 - dnes v 16:26
 

děkuji za odpově´d, můžete mi prosím sdělit záměry do komunálu ?

Lidovci to zabalili, zelení jsou s US, jinak asi ODS,ČSSD,KSČM,parta kolem pana Rakušana a zatím o ničem jiném nevím.
Jsem členem Koruny české - asi důvody znáte směrem ke krajskému vedení .
Vy půjdete zřejmě s Nezávislými pana Zwierteka. Já se o prázdninách mám sejít s jeho tajemníkem panem Fismolem.
Zřejmě asi KL povede majitel CK Monatour, že - to by byl dobrý tah . Budete-li mít zájem , rád se připojím, jinak půjdu solo coby jistý protest ve smyslu neextremní politické povahy !
S pozdravem kronus Jaroslav Přeposlaná zpráva:
Od: Jiří Heincl
Předmět: Volby
Datum: 25.6. 2010, 16:07
Dobrý den pane Kronusi,
 
volby do Poslanecké sněmovny dopadly mého očekávání, to znamená mizerně. Uvidíme jak dopadnou komunální volby. V těch by to mohlo být lepší.
 
S pozdravem
 
Jiří Heincl
Předmět: RE: Volby
Datum: 25.6. 2010, 16:52 - dnes v 16:52
 

Svobodní postaví v kolínských volbách samostatnou kandidátku.

Zdraví Vás Jiří Heincl 

2 komentáře:

  1. Jste to vy, pane Vraňas, nebo nějaký váš dvojník?
    http://www.velkygang.com/conntact.htm

    OdpovědětVymazat
  2. A kdo jiný pane ?
    Já jsem držák !!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat