Počet zobrazení stránky

čtvrtek 24. června 2010

Přestřelka v Kolínském deníku - redakci

Kolínský deník




Pane redaktore Holečku - veřejně Vás označuji za lháře a to ze dvou důvodů !!!!!!!!!!

1/ Dnes jste mne v přítomnosti strážníka Městské policie č.40 v Kolíně označil za osobu, která Vám vyhrožuje násilím a to jste tvrdil, že to máte nahrané !!!!
2/ Dneska na diskusním foru opět lžete, když tvrdíte, že jsem vedl diskusi sám se sebou !
Věřte, že diskusi vést sám sebou je možné v Aristotelově pojetí filozofie či formou modliby v církevním smyslu.
Obě věci jsou ale natolik intimní, že těžko je lze publikovat !
Označil jsem Vás veřejně za lháře a trvám na tom !
Jelikož diskusní forum jste zablokoval a dále si jenom plácáte játra sám ,tak to dávám na FB !
Budu rád, když podáte trestní oznámení a hlavně tu první skutečnost řeknete na úřední protokol pod přísahou !Předpokládám, že přiložíte i Vámi proklamovanou nahrávku !
To že v redakci bylo 6 lidí není totéž, jako že v místnostijsme byli sami !
Ve vedlejší místnosti seděli slovy 2 lidé !
Rád se s Vámi sejdu u soudu ! Je to srozumitelné ? Pouze Vás upozorňuji, že údajné nebezpečné vyhrožování je minimálně stejně trestné, jako křivé obvinění !
Chcete-li mne strašit pomluvou, prove´dte , co jsem řekl - viz výše a předpokládám, že strážník č. 40 nebude míti amnesii !

Kronus jaroslav

Žádné komentáře:

Okomentovat