Počet zobrazení stránky

pondělí 28. června 2010

Tak jedeme i bez Facebooku...............

Předmět: Re: Odpověď: zaslání
Datum: 28.6. 2010, 12:50 - dnes v 12:50
 

Děkuji za odpověď. Věřte, že až sama knížecí družina rozmístí svoje lumeny na patřičná ministerstva, že jim také něco pošlu.

Mám ale obavu, že se odpovědi nedočkám a když tak v podobě předvolánky psychiatra. Ale já už si zvykl - zatím se chystám na arizonskou penici občanského jména Vlastičku Parkan zvanou !!!

Jakožto člen Koruny české maje zkušenost, že po mém skřehotání slabší povahy omdlí, cynici /napadá mne třeba Váš 1.mpřed / konstatují - ten tady chyběl a předsedající konstatujíce - Vy jste tomu dal Korunu -jelikož jsem Čech / proto Koruna česká / čekám hlubší vyšetření před uvedeným znalcem.
Dostavím se v uniformě ordonanc 91.marškumpanie a budu míti svého pejska.
Poslušně hlásím, že není kradený ni na kšeft, ale pořízený v outulku , očkovaný a socializovaný !

S pozdravem Kéž by nám pán Bůh rozumu zachovati ráčil
Kronus Jaroslav

Ony už mne vaši lidé v Kolíně znaje - budou-li zvoleni do Zastupitelstva, nenechám je vydechnout !

  • Přeposlaná zpráva:
    Od: administrator@top09.cz
    Předmět: Odpověď: zaslání
    Datum: 28.6. 2010, 12:32
    Dobrý den,
    bohužel nejsem schopna Vašim požadavkům vyhovět. Musím Vám ale upřímně poděkovat. Výrazně jste mi zvedl náladu a opravdu jsem se pobavila. Takže jen houšť :)
    S pozdravem
    Koudelková Lenka



    zaslání

    vrana2077 Komu:info
    27.06.2010 10:17






    Servus ,

    dovoluji si Vám coby mírný provokater a nekonjukturalista zaslat osobní přání a prosbu !

    Nejdříve jse mrozmýšlel, komu  to s trojspolku zvanému 3-koalice zaslat. Modré straky- udajně reomované mají starosti sami se sebou, modelinkované agentura blondýnek vedena  tím co viděl na vlastní oči /když chtěl/ mi nějako nesedí a tudíž vylučovacím způsobem jste zůstali na řadě Vy - netvrdím, že je to pro Vás pocta,  ale co se dá dělat !

    Nelze popřít, že gender blbosti řádí v ČR hůře než dozorové milice Saudů a tak je třeba býti ve střehu. To že jsme papežtější než papež a ani pr otento výraz nejsme schopni používat český ekvivalet spíše něco vypovídá o masové hlouposti  nás samých než o slovu samotném !

    Jsem silně rozhořčen, že v českém kulturním slovníku je význam zvaný DÁMSKÁ volenka a ženské vložky !
    Trvám - aby v rámci GENDER -pravidel bylprvní institut zrušen a nahrazen něčím politicky korektním. Neumím si představit, že jsem účasten plesu TOP 09 a při vyhlášení této stereotypního a
    nevskusného aktu chtíce tančit s Vaším samotným předsedou jsem vyveden ochrankou a zadržen Policií ! To je přeci porušování lidských práv .................... Věřím, že mi budete nápomocni v boji za bezpohlavní a ideově amorfní společnost !

    Otázku dámských vložek zatím nechám otevřenu a musím vysondovat stanovisko feministek, sufražetek a jiných spolků typu -Sbohen rozume !

    Další skutečností, která mne trápí, je rozšířený bonmost v prostředí vulgu profannu - VEMEME to do TEPLÝCH ! Proletáři, dělňasi apod tím většinou mají na mysli skutečnost -kdy skupina vedená předákem se shodne, že uchopí břemeno a přemístí ho !
    V éře přiteplování společnosti typu vedení ČD, nepotistických bratrstev typu šéf úřadu vlády a třeba ministr dopravy, kamarily ministra hospodářství SRN -která připomíná tak trochu harém excentrika Kadáfího apod jsem názoru, že tento politicky nekorektní výraz je třeba IHNED odstranit z mluvy Čechů a nahradit ho výrazivem - uchopíme do prací zocelených paží ..............

    Tento linquistický návrh bych svěřil k dopracování těm lži-humanistickým spolkům, které inkasujíce od státu miliony a píšíce traktáty o práci na stovkách stran jsou při pohledu na práci IN NATURA intelektuálně zděšeni a samotní aktéři před kolapsem !!!!!!

    Poslední žádost by měl na pana knížete osobně - když politické eskrementy typu Kopal, Skácel a parta Edelmanová umístily kamen v blízkosti Památníku v Letech, byl bych docela rád, kdyby si pan kníže zopakoval svoji iniciativu a nechal místo kamene odvést i tyto "šutry ". Zda to bude nahnůj, kafilerii či někam do cirkusu nechám na jeho zvážení !

    Kronus Jaroslav - kverulan, lokální variace Švejka a provokater !




Žádné komentáře:

Okomentovat