Počet zobrazení stránky

sobota 26. září 2009

zasláno webu Fragmenty



Od: "> vrana2077@seznam.cz

Komu: ">haslingerova@fragmenty.cz

Předmět: zaslání

Datum: 26.9. 2009, 22:08 - dnes v 22:08


Dobrý den paní doktorko,
jednou jste napsal, že když vyhotovím kvalitní článek ,tak ho uveřejníte. Já mohu jenom konstatovat následující:
a) děkuji za skutečnost, že jste zhotovila člnek na oslavu návštěvy Svatého otce
b) mohu býti jenom konstatovat, že jste z oblasti národně-vlasteneckých kruhů či jednotlivců jedíná, která tak učinila. Jenom se tak trochu směji, když integrální katolíci mají "starost " o suverenitu Irska , jsou "znechuceni " atakem orgánů EU proti Litvě /když tam přijmou zákaz propagace sodomie/ a přitom nejsou schopni vyhotovit ani čárku o návštěvě Svatého otce či o výročí zemského patrona Sv. Václava, ač sami se deklarují jako členové tzv. Svatováclavského sněmu. Jmenovat je nebudu, všichni snad pochopí, kam mířím.
c) Co mohu dodat k jednomu mírně fanatickému odpůrci islámu a deklarovanému katolíku, který je všude vidět a když přijede Sv.otec, tak mlčí ?
Kronus Jaroslav
P.S. V rubrice reakce čtenářů jsem zachytil reakci jakéhosi p. Skácela.tento pán vystoupil na obhajobu p.Kopala a v mírně nekrtickm tonu se snažil o nemožné tj. obhájit mnou kritizovanou roli p.Kopala při úmrtí ing. Lesáka.
Nemám zájem rozvíjet filipiku s tímto českým fašizujícím elementem, před kterým mne varoval i samotný předseda SBPV pan Stránský. Jenom se ohradím k formulaci můj přítel Kopal - pan Skácel po snaze p. Kopala vytvořit o.s. Národní obranu /zakázanou MV ČR / se od něho plně distancoval a ostentativně odešel k Národní straně. kde se stal mpřed.
Snad nemusím čtenářům připomínat, co je NS za spolek. Pan Kopal určitě nepopře, že jsem to byl já, kdo mu tuto skutečnost sdělil a v něm by se krve nedořezal. S panem Skácelem jsem byl v silné interakci v roce 2001, kdy mne pozval do PV Národního sjednocení. Byl jsem velice obezřetný a jenom přítomnost národních katolíků pro mne byla zárukou jisté serioznosti. Na ustavujícím sjezdu jsem právě spolu s národními katolíky / z niž někteří jsou registrovanými členy SSO / tento sjezd opustil, když jsme došli k názoru, že dotyčný Skácel chce ustanovit jakousi verzi Národní obce fašistické maskované pod historickým názvem strany české konzervativní pravice a programem Adenaurovy CDU.
Věřím, že nebudete mít problém se zveřejněním v rubrice reakce čtenářů coby anotaci k článku p.Skácela



1 komentář:

  1. Jenom pro dokreslení - ← Padesátý krok (Třetí světová válka) Slovanská epopej a pomalá destrukce →
    Tiskové prohlášení
    July 11th, 2008 · Diskuze (69 Comments)
    Email This Post Print This Post

    Dne 7. července 2008 uveřejnil deník Právo zprávu, podle které pan Jan Kopal a pan Josef Palička zaregistrovali na ministerstvu vnitra občanské sdružení pod názvem Národní domobrana. Podle této zprávy prohlásil pan Jan Kopal, že tento akt je předstupněm k politické straně Národní demokracie.

    Sděluji tímto, že toto sdružení nemá s Národní demokracií nic společného a že se jedná o samostatný krok dvou výše uvedených osob. Registrace jakéhokoliv občanského sdružení jako předstupeň vzniku politické strany pod názvem Národní demokracie (ND) nebyla přípravným výborem ND nikdy projednávána.

    Mgr. Jan Skácel
    zmocněnec a předseda přípravného výboru ND

    V Praze dne 9. července 2008
    1 Star

    OdpovědětVymazat