Počet zobrazení stránky

pondělí 21. září 2009

zasláno předsedovi německých Republikánů

Pondělí, 21. září 2009

Dopis předsedovi německých Republikánů

Dobrý den pane předsedo,
totu cestou přijměte pozdrav od člena českých Republikánů . Bydlím v městě Kolíně a sleduji web Vaší strany velice bedlivě. Ačkoliv je moje němčina vcelku mizerná, používám překladač firmy Google.
Obdržel jsem od Vaší strany 2 kusy odznaků Rep.de, protože jsem sběratelem. Dodatečně děkuji. Rád bych navázal nějaký kontakt s některou vašich organizací, záleží na tom, o které rozhodnete. Marně jsem na Vašem webu hledal výsledky do zemských voleb Vaší strany z nedávné doby - můžete mi prosím přeposlat jednotlivé výsledky v té či oné zemi SRN ?
Dále bych rád uvítal zaslání vašich brožur, protože ony nejdou stahnout s webu na rozdíl od plakátů. Velice se mi líbí čepička s nápisem Rep ? Šlo by prosím i tuto zaslat s nějakými dalšími proprietami před celoněmeckými volbami ?
Děkuji
Kronus Jaroslav. ČR - Kolín
P.S. Budu velice pozorně sledovat volby v SRN a věřím, že výsledek bude lepší, než před 5 lety, kdy Vám hlas dalo 280 tisíc Němců .

Žádné komentáře:

Okomentovat