Počet zobrazení stránky

čtvrtek 1. července 2010

Jardo - prosim Tě, hraj raději hokej a moc nemluv.........

Naše republika má skvělého premiéra!

Ivana Haslingerová

Naše republika dostala 28. června 2010 krásný dárek. Prezident republiky Václav Klaus jmenoval do funkce jejího premíéra předsedu ODS RNDr. Petra Nečase.

Snad netrefněji reagoval na tuto zprávu Jaromír Jágr: "Pokud lidi nebudou Nečasovi věřit a souhlasit s ním, tak už nevím, koho by tam chtěli. To se na mě nezlobte. Příhodnějšího a čestnějšího člověka už nenajdeš. Koukal jsem na kongres ODS a nadchlo mě, jakým směrem se vydali. Dokonce jsem se na to koukal místo fotbalu. Ale to se není čemu divit, tam stejně nepadají góly. Jsem rád, že jsem ODS volil. Pokud budou takhle pokračovat, tak nemám žádné starosti".

 

To že Jaromír Jágr se asi jedním z 10 nejlepších hokejistů česko-slovenské ,potažmo českého hokeje, o tom nemůže býti a není sporu !!!

Že amnesie českého voliče je přímo legendární a bohužel dr. Haslingerová zase navazuje na ty nejhorší okamžiky svoji publikační činnosti je pro mne zklamáním.......

My už jsme asi zapomněli, jak dotyčný Jágr.junior byl sice ikonou ODS i v době Tupohlávka a že jeho papínek spolu s ex-krajským hetmanem Bendlem byli jedna ruka a veřejné zakázky ve výši cca 150 milionů připadly jeho firmě , že ????

Nebyly tot právě tyto okamžiky a pan Bendl jedním z protagosnistů zavšivení ODS  ? Ono i vyjádření pana Jágra juniora je věcným nesmyslem -ono volit ODS a po voličském krachu bylo provedeno odvšivení, které nikdo neočekával, ale bylo nezbytně nutné !!!!

Pane Jágr, volil jste sice ODS, ale nikdo nemohl tušit, že v té podobě, ve které dnes sestavuje vládu !!!!

Ono ze sebe nechat dělat kašpara při agitce dr. Haslingerové je opravdu smutné - ono být No.1 na ledě ještě neznamená, že býti No.1 při přemýšlení - viz způsob maturity ,že mistře hokejky a puku ???? 

 


Žádné komentáře:

Okomentovat